O Ondrovi
Jeho práci vidí každý den spousty fanoušků na svých zdech. Spolupracoval s klienty jako jsou Tesco, Hennessy, Evropa 2, ulož.to nebo t L´oreal. Má letité zkušenosti se sociálními sítěmi obrovských firem i malinkých firmiček. V digitální agentuře školí velikány i ty nejmenší. Pracuje v digitální agentuře, která je jedním z mála oficiálních partnerů Facebooku ve střední Evropě.
O čem to bude
Svět sociálních sítí roste a mění se rychlostí světla. Nikdy jste neměli tolik možností, jak se dostat ke svým fanouškům přesně tam, kde vás chtějí vidět. Levně, efektivně a takovým způsobem, že budou váš obsah šířit sami dále.
Získáte kupu inspirace, užitečných rad a materiálů pro tvorbu zajímavého obsahu na Facebooku
- Inspirace, chuť to konečně rozjet, spoustu informací a dobrý pocit
- Kompletní materiály s kupou poznámek
- Spousta zajímavých odkazů pro ulehčení práce a nejlepší profesionálové, které sledovat
Náplň
- Úvod - sociální sítě obecně - 10 minut
- Facebook organicky - 90 minut
- Facebook reklamy - 45 minut
- Prostor pro dotazy i nad rámec probírané látky - libovolně dlouho, podle toho, jak budou lidi chtít