O Michalovi
Michal má opravdu šíroký záběr a dlouho jsme přemýšleli, jaké téma pro jeho přednášku zvolíme. Intenzivně se věnuje osobnímu rozvoji, ale hlavně také marketingu. Z rozvoje se zajímá o vědomý způsob života, jak pracovat se stresem či jak se zbavit závislostí. V odborném poli se věnuje start-upům, online marketingu. Jako konzultant pomáhal firmám DámeJídlo.cz či Booking.com. Účastnil se StartUp Bootcampu v Holandsku, kde se s kolegy dostali mezi 11 nejlepších start-upů, načež byli pozváni na 3 měsíce konzultací a mentoringu ve start-upové sféře.
O čem to bude
(PPC) Platba za kliknutí patří mezi nástroje internetové reklamy. Princip PPC spočívá v tom, že inzerent neplatí za každé zobrazení reklamy, platí až ve chvíli, kdy na reklamu někdo klikl. Výhodou reklamy je její plánovatelnost a měřitelnost.
Michal vám představí a popíše principy a fungování PPC. Co všechno PPC umožňuje, jaké výsledky můžeme od reklamy očekávat, jak jí využijete pokud máte e-shop či co se děje v algoritmu na pozadí.
Zmíní a popíše jednotlivé systémy, které PPC využívají, jako jsou - Google AdWords, Sklik.cz, Heureka.cz či Facebook Ads. Vysvětlí také používáné reklamní formaty jakou jsou například: Vyhledávací síť, obsahová síť, produktové reklamy, remarketing a jiné...