Co je Markethink Day?
Markethink Day je vůbec první marketnigová konference na Vysočině o digitálním marketingu, e-commerce a online podnikání. Už 2 roky pořádáme vývojářský Developer Day a rozhodli jsme se položit základ nové tradici, tentokrát marketingové. Na akci vystoupí špičky českého online marketingu, ale budeme se snažit do programu sehnat i vysočinské markeťáky.
Proč bych měl/a na Markethink Day dorazit?
Lepší akci u nás v bramborářském kraji prostě nenajdete. Není to totiž klasická mega konference, zároveň je programem a odborností v našem regionu unikátní. V coworkingu nás bude maximálně 60. Na našich akcích se můžete těšit na uvolněnou a přátelskou atmosféru. Budete mít možnost se přímo setkat se speakery, seznámit se a případně se poradit. Oběd i domácí občerstvení je v ceně.
Nakonec si půjdeme sednout na pivo a večeři. Navíc je celý Markethink Day za symbolických 350 Kč, se vším všudy.
Finální program Markethink Day
1. Karel Novotný - Brand jako cesta do business Vysočiny
Karel se v reklamě a marketingu pohybuje 20 let. Rukama mu prošly stovky značek, učí na NEWTON College. Jo a loni si vydal svoji knihu Neradost. Pro někoho užitečné základy, pro druhého opakování matkou moudrosti... ale zkrátka se podíváme na to, co ta značka tedy je, jak ji definovat, definovat pro váš business, že značka má poslouchat majitele a ne naopak a jak může přispět k vítěznému konkurenčnímu boji. A třeba se i zasmějete.
2. Radim Stezka (Queens.cz) - Influencer marketing jako součást marketingového mixu
Radim Stezka je šéf marketingu jednoho z největších českých sneakers a streetwear obchodů - Queens.cz. Cílí především na mladé lidi, takže jsou pro ně infuenceři velmi důležití. Ročně věnují spolupracím s inlufencery stovky tisíc korun. O čem to bude? Influencer marketing už totiž není pouze buzzword, ale něco zcela normálního, bez čehož se žádná značka, která chce oslovit dnešní teenegary, nebo chcete-li generaci Z, nemůže obejít.
3. Mario Roženský - Jak na skvělou zákaznickou péči
Mário v minulosti úspěšně vybudoval a prodal několik firem a projektů. Své znalosti a zkušenosti nyní aplikuje při vývoji aplikace SupportBox, která slouží ke zjednodušení komunikace se zákazníky skrze e-mail. Přednáší a školí o zlepšování zákaznické péče ve firmách. Ve své přednášce vám ukáže, jak je zákaznická péče nesmirně důležitá a jak prostupuje celou firmou. Také se podíváme na nejčastější chyby při komunikaci a jak bychom se jich měli vyvarovat.
4. Michal Blažek - Super jednoduché přehledy v GA, které pomohou řídit web či e-shop
Michal je analytik, specialista na výkonnostní marketing a zakladatel firmy MarketingMakers. Zároveň je to i náš člen. A o čem to bude? V Google Analytics je spoustu dat. Ale základní přehled vám neumožní všechna data efektivně využít a některé užitečné reporty jsou zapadlé velmi hluboko v GA. V rámci přednášky několik podobných reportů objevíme a ukážeme si, jak může report pomoci v řízení byznysu a kampaní.
5. Martin Prokeš (Hubbr Coworking, Elasti.cr) - Copywriting bez předehry
Po delší době se postavím před plátno také jako speaker. Kromě Hubbru profesně kotvím v Elasti.cr a baví mě copywriting a UX. Píšu na socky, letáky, blogy, e-shopy, weby... prostě všude. Je text dnes ještě vůbec důležitý? Není budoucností spíše video, obrázky, virtuální realita a umělá inteligence? Na přednášce zjistíte, že dobrý text je naprostý základ. Ukážeme si tipy, triky a zásady dobrého copy. Ukážeme si i špatné copy a jak vzniká. A kdo ví, možná si i něco napíšeme.
6. Jaroslav Salva - Jak spolu souvisí obchod a marketing?
Jaroslav Salva se před časem vydal na cestu mentora s cílem pomáhat lidem a organizacím v jejich rozvoji. K tomu využívá zkušenosti, které načerpal za více jak 21let práce na různých manažerských pozicích jak v malých českých společnostech tak i ve velkých amerických korporacích. Proč oddělením marketingu od obchodu začíná řada zbytečných problémů? Je tady marketing pro obchod, nebo obchod pro marketing? Co vlastně marketing a obchod spojuje?
7. Jan Prokeš - Máte v mozku nákupní tlačítko?
Honza je zakladatelem Hubbr Coworkingu, bývalý programátor, nyní e-commerce konzultant se zálibou v nákupním chování. V přednášce ukáže spoustu případovek, které ukazují jak "jednoduché" je ošálit náš mozek a vlastně si ho na chvíli tak trochu ochočit. A že to vlastně ani nemůžeme. O přednášce říká: "Správně nacílený marketing na určité části mozku je účinnější, mrkneme se na to jak to zhruba funguje a jak toho svět kolem nás využívá, aniž bychom si to sami uvědomovali".
8. Pavel Tlapák - Jak na optimalizaci konverzního poměru?
Pavel přes 12 let pomáhá e-shopům optimalizovat obchodní výkonnost. Každý asi dnes řeší to, jak dobře jeho web dokáže prodat. Jakým způsobem ale máme k UX a CRO webu přistupovat, aby to mělo skutečné výsledky? Můžete s optimalizací konverzního poměru začít sami hned teď? A jaké metody k tomu využít? Na to vše si v přednášce odpovíme. Navíc si ukážeme několik konkrétních postupů, které zavedete do praxe už třeba o přestávce.
9. Klára Mouchová - je organický dosah na Facebooku mrtvý?
Klára se věnuje marketingu na sociálních sítích už 6 let. Svým klientům se snaží hlavně vysvětlit, že sociální sítě jsou sice obrovský trend, je ale potřeba k nim přistupovat strategicky a vyhodnocovat, jestli značce k něčemu reálně jsou. Určitě jste už slyšeli, že neplacený dosah na Facebooku je mrtvý. Spolu si povíme, jak dělat marketing na Facebooku efektivně i s malým rozpočtem a jak se to tedy s těmi dosahy vlastně má.
Vše, co potřebujete vědět
Pro koho je Markethink Day?
Pro kohokoli, koho zajímá svět (nejen) online marketingu, e-commerce a online podnikání. Program ocení markeťáci firem, freelanceři, kteří se věnují nějaké disciplíně z digitálního marketingu (soc. sítě, PPC, copywriting, UX...). Hodně vědomostí si také odnesou provozovatelé e-shopů, ale také poskytovatelé e-shopových řešení. Na akci jsou vítáni i studenti a úplní junioři, kteří se prakticky dozví spoustu nových informací z digitálního marketingu.
Co si mám vzít s sebou?
Doma určitě nezapomeňte dobrou náladu. Můžete si vzít i vizitky, celý den máš prostor na to sehnat nové kontakty, práci i kamarády. Noťas si brát nemusíte, záznamy přednášek dostanete po konferenci do e-mailu. Krabičku se svačinou nechte doma. Na místě bude po celý den občerstvení a oběd zajistíme.
Co všechno za 350 Kč dostanu?
- občerstvení v průběhu celého dne, kafe, oběd, afterparty
- 8 přednášek od špiček českého marketingu
- záznamy všech přednášek
- den strávený s tvojí krevní skupinou
- a možná další překvapení...
Kdy a kam mám dorazit?
Markethink Day se uskuteční 13. dubna v prostorech Hubbr Coworkingu (Masarykova 2853). Vstup bude umožněn od 8:30. Zahájení proběhne v 9:00 a první přednáška začně v 9:15. Konec bude kolem 17h. Parkovat můžete rovnou před coworkingem, případně na parkovišti přes silnicí v Haškových sadech či vedle u supermarketu Billa.
Kdo za tím stojí?
O organizaci, program a marketing se staráme my z Hubbru. Provozovatelem coworkingu a zároveň tedy hlavní partnerem je projekt Elasti.cr (to nás živí...), v rámci kterého nabízíme vývoj e-shopu na míru.
Bez koho by to nešlo
Chcete se stát partnerem akce? Za jakoukoli pomoc budeme nesmírně vděční. Napište nám na kontaktuj@hubbr.cz